سایت سرگرمی و شادی

سایت سرگرمی و شادی

سایت سرگرمی و شادی

سایت سرگرمی و شادی

عکس‌های لطیفه در سریال لطیفه+بیوگرافی لطیفه

عکس‌های لطیفه در سریال لطیفه+بیوگرافی لطیفه

عکس‌های لطیفه در سریال لطیفه+بیوگرافی لطیفه

خدیجه طوبا بویوک‌اوستون (به ترکی: Hatice Tuba Büyüküstün) در تاریخ ۵/۸/۱۹۸۲ در استانبول متولد شد

دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه معمار سِنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد . ضمن تحصیل در دانشگاه برای اولین بار در تبلیغ مول‌پد جلویدوربین فیلمبرداری رفت.

عکس‌های لطیفه در سریال لطیفه+بیوگرافی لطیفهعکس‌های لطیفه در سریال لطیفه+بیوگرافی لطیفهعکس‌های لطیفه در سریال لطیفه+بیوگرافی لطیفهعکس‌های لطیفه در سریال لطیفه+بیوگرافی لطیفه

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال جایگاه پادشاه (Sultan Makamı) بازی کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمائی به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد.

در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya بازی کرد و پس از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار (Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında یا سنوات الضیاع Sanawat al daya درکشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد.در سال ۲۰۰۷ در سریال دیگری به نام Asi بازی کرد.

طوبا بویوک‌اوستون در ضمن بازی در این سریال‌ها در چند تبلیغ تلویزیونی از جمله شامپوی پانتنت، ماکزیمم کارت، شکلات، لباس جین مارک کولینز و تبلیغ یک پارفوم در دوبی نیز بازی کرد.

وی در تابستان ۲۰۰۹ در یک سریال تلویزیونی به نام بینی و بینک بازی کرد، این سریال محصول مشترک با کشورهای عربی بود و از کانال ام‌بی‌سی پخش شد.

طوبا بویوک‌اوستون در سال ۲۰۰۹ اولین نقش اول یک فیلم سینمائی به نام Yüreğine Sor را به عهده گرفت. و آخرین مجموعه ی ایشان که در آن به ایفای نقش پرداخت سریال تلویزیونی به نام GÖNÜLÇELEN یا همان دلربا می‌باشد که سال ۲۰۱۰ از تلویزیون aTV پخش شد. هم اکنون او از شهرت خاصی در بین کشورهای عربی و کشوهای بلوک شرق برخوردار است وسریال‌های او از کانالهای تلویزیونی این کشورها پخش شده‌است‎ طوبابویوک اوستون در سریالی بنام “”۲۰dakika””به کارگردانی “سردار ایشیک” محصول ۲۰۱۳ که از شبکه استار پخش شد ایفای نقش کرد . وی در این سریال نقش “ملک” را بر عهده داشت. ولی این سریال در ترکیه بیننده زیادی نداشت و فقط ۲۵ قسمت طول کشید و در یک فصل به پایان رسید . جدیدترین سریال او سریال Kara Para Aşk (پول سیاه عشق) است که از ۱۲ مارچ سال ۲۰۱۴ از کانال atv شروع به پخش شده است . او در این سریال پربیینده همبازی Engin Akyürek شده است و در نقش لطیفه دنیزر بازی میکند.

فیلم‌شناسی

Kara Para Aşk (پول سیاه عشق) (۲۰۱۴) — الیف دنیزر
بیست دقیقه (۲۰۱۳) — ملک
دلربا (۲۰۱۰-۲۰۱۱) — حسرت
عاصی (۲۰۰۷-۲۰۰۹) — عاصی (عاصیه)
امتحان (۲۰۰۶) — زینپ ارز
مسیر عشق (۲۰۰۵) — دریا
پدرم و پسرم (۲۰۰۵) — آیسون
در دایرهٔ من (۲۰۰۴) — ضریفه
سلطان (۲۰۰۳) — نسرین

اپل وی پی ان وی پی ان سیسکو سرویس پرسرعت سیسکو برای ویندوز فون فیلترشکن موبایل مزایای خرید vpn سیسکو سرعت بالا سیسکو موبایل خرید وی پی ان VPN کریو با ارزان ترین قیمت خرید Vpn برای ویندوز فو خرید کریو ارزان خرید Vpn برای بلک بری vpn خرید وی پی ان Vpn چیست؟ فروش VPN و فیلترشکن های مخصوص کامپیوتر و موبایل خرید vpn پرسرعت سیسکو خرید vpn اندروید خرید vpn و فروش vpn وی پی ان خرید Vpn Kerio خرید و فروش vpn وی پی ان خرید کریو خرید فیلتر شکن VPN خرید سیسکو vpn خرید وی پی ان  vpn فروش vpn خرید vpn وی پی ان خرید vpn پر سرعت و حرفه ای خرید vpn ارزان قیمت خرید vpn وی پی ان ارزان vpn ارزان خرید vpn پر سرعت برای گوشی آندروید خرید vpn پر سرعت برای ویندوز فون خرید vpn برای گوشی آندروید خرید Vpn برای ویندوز فون خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn وی پی ان ارزان ق

منبع: شبکه سرگرمیآیفانHatice Tuba Büyüküstünبزرگ ترین پیج سریال لطیفهبیوگرافی لطیفه در سریال لطیفه + عکس‌های لطیفهبیوگرافی و عکس بازیگر نقش لطیفه در سریال لطیفهبیوگرافی و عکس های لطیفه در سریال لطیفهتیتراژ سریال لطیفه - آپاراتخدیجه طوبا بویوک‌اوستونخلاصه داستان سریال ترکی لطیفه ( پول عشق سیاه )خلاصه داستان سریال لطیفه و قسمت آخرخلاصه داستان قسمت آخر سریال لطیفه | سریال جمخلاصه قسمت آخر سریال لطیفه + عکسخلاصه قسمت اخر سریال لطیفه یا پول سیاهداستان خلاصه قسمت اخر سریال لطیفهدانلود آلبوم موسیقی سریال لطیفهدانلود آلبوم موسیقی سریال لطیفه - دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ تیتراژ سریال لطیفهدانلود آهنگ تیتراژ سریال لطیفه از امیددانلود آهنگ سریال لطیفهدانلود آهنگ سریال لطیفه آرشاوین کی جز تودانلود تیتراژ سریال لطیفهدانلود سریال ترکیدانلود سریال ترکی لطیفهدانلود سریال لطیفهدانلود سریال لطیفه - دانلود فیلمدانلود سریال لطیفه تا قسمت 84 | بزرگترین سایت دانلوددانلود سریال لطیفه تا قسمت82 دوبله فارسیسریال ترکی لطیفهسریال لطیفه - آپاراتسریال لطیفه شبکه GEM در خدمت تبلیغ شامپو لطیفهسریال لطیفه قسمت پنجاه و دوم | 52 - YouTubeعکس و بیوگرافی توانای ترکای بازیگر نقش بهار سریال لطیفهعکس‌های سریال لطیفهعکسهای سریال لطیفه لورفته خفن جدیدعکس‌های لطیفه در سریال لطیفه+بیوگرافی لطیفهقسمت آخر سریال لطیفهقسمت آخر سریال لطیفه و عکس های سریال ترکی لطیفهلطیفه - دانلود سریال ترکی